Η γυναίκα μου με το φίλο μου στο εξοχικό

 

Η γυναίκα μου η Κέλλυ είναι μια γυναίκα, που αν το θέλει μπορεί να σε κάνει να χύσεις χωρίς να ακουμπήσεις τον πούτσο σου. Σε καυλώνει ανά πάσα ώρα και στιγμή. Είναι μια γυναίκα που θέλεις να την πηδάς ώρες συνεχόμενες. Πάντα όταν στήνεται στα τέσσερα, της λέω ότι αυτό το θέαμα πρέπει να το βλέπουν κι άλλοι. Της λέω πάντα ότι είναι για να την πηδάνε.

Έχω γράψει σε παλιότερες ιστορίες μου, ότι μου αρέσει να πηδιέται με άλλους. Μου αρέσει να το ξέρω, μου αρέσει να το βλέπω. Μου αρέσει να πηδιέται σαν πουτάνα, σαν όλες αυτές τις πορνοστάρ που βλέπω στις τσόντες. Να τον έχει στο στόμα και να με κοιτάζει. Να τη χύνουν άλλες πούτσες και αυτή να ζητάει κι άλλο.

Ευτυχώς το βλέπουμε καθαρά σαρκικά όλο αυτό. Την επιλογή την αφήνω σε αυτή. Μπορεί να πηδηχτεί με όποιον θέλει, με όσους θέλει, όποτε αυτή θέλει. Αρκεί να το ξέρω. Να μην τα πολυλογώ, όμως, και ας ξεκινήσω σιγά-σιγά να αφηγούμαι την ιστορία μου.

Χειμώνας, στην πόλη με πολύ δουλειά, δε βρέθηκε ευκαιρία για κάποια εξόρμηση κάποιο Σαββατοκύριακο. Ακόμα και τα ταξίδια που κάναμε, ήταν για επαγγελματικό σκοπό και ήταν εξίσου κουραστικά. Ήρθε και η άνοιξη, αλλά δεν υπήρχε χρόνος. Έτσι το πήραμε απόφαση και περιμέναμε να έρθει το καλοκαίρι και οι μέρες τις καλοκαιρινής άδειας για να ξεκουραστούμε. Χρόνο για να πηδιόμαστε βρίσκαμε πάντα.

Οι μέρες έφτασαν, αρχίσαμε να μετράμε αντίστροφα. Σαν τους στρατιώτες που περιμένουν καρτερικά να έρθει η μέρα της απόλυσης τους. Δύο με τρεις μέρες πριν την έναρξη της άδειας μας, αρχίσαμε να ετοιμάζουμε τις βαλίτσες και να σκεφτόμαστε τι θα χρειαστεί να έχουμε μαζί μας. Θα πηγαίναμε στο σπίτι που έχουμε στο πρώτο πόδι της Χαλκιδικής. Θέλαμε ησυχία και ηρεμία για την πλήρη ξεκούραση.

Η μέρα είχε πλέον φτάσει. Ξυπνήσαμε το πρωί, ήπιαμε τον καφέ μας και ξεκινήσαμε. Ο δρόμος θα είχε κίνηση, αλλά δεν μας απασχολούσε και ιδιαίτερα. Εξάλλου τόσο υπομονή κάναμε.

Η Κέλλυ είχε βάλει ένα αέρινο φόρεμα, που την έκανε ιδιαίτερα σέξι. Σε όλη τη διαδρομή την έπαιρνα μάτι και παρέμενα καυλωμένος. Ανυπομονούσα να φτάσουμε για να την πηδήξω.

Φτάσαμε στο σπίτι, κατεβάσαμε τις βαλίτσες και τα υπόλοιπα πράγματα που είχαμε πάρει μαζί μας και τα μεταφέραμε στο σπίτι. Εμένα στο μυαλό μου είχε μείνει να πηδήξω την Κέλλυ. Έτσι, την αρπάζω και αρχίζω να την φιλάω και να τη γλείφω στο λαιμό. Τα χέρια μου άγγιζαν όλο της το κορμί. Με μια κίνηση, της έβγαλα το φόρεμα και έμεινε με το στρινγκάκι της. Έπιασα το χέρι μου, και το έβαλα μέσα από το σορτσάκι μου.

-

Πουτανάκι, με έχεις καυλώσει απίστευτα, της είπα.

- Το νιώθω, απάντησε.

- Βλέπεις πως με έχεις κάνει; Ρώτησα.

- Πέτρα είναι, απάντησε, αφήνοντας έναν αναστεναγμό.

- Θα σου σκίσω το μουνί, της είπα.

Τη γύρισα, την κόλλησα στον τοίχο και της έβγαλα το στρινγκάκι. Κατέβασα αμέσως το παντελόνι μου και έβγαλα την μπλούζα μου. Χωρίς να χάνω χρόνο 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...                                                                                 Επίσκ. σε ιστότ. 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ... 

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη